ANPASSA ER FOLKET

Nu ska jag vara team svenne och ta upp en viktig sak. Jag tycker att man ska anpassa sig till sverige när man kommer hit. Håller ni inte med?

Man kan inte komma hit och klaga och förstöra fina svenska traditioner. Säga att Sverige ska sluta gå i kyrkan på avslutningen tex. INGENSTANS i koranen står det att man inte får besöka kyrkan, så sluta upp med sånt trams.
Skulle kunna skriva på detta i flera timmar, men vill inte riskera att det blir ett tråkigt inlägg. Det jag vill ha sagt äör att man inte kan komma hit och klaga på att svenskarna tittar på en, eller kalla svennarna hora för att dom kysser sin kille på gatan. Säkert är det väldigt ovant när man kommer från ett muslimskt land, men då är det dags att anpassa sig gott folk!


Kommentarer
Postat av: filip

Det där är så jävla sant så att jag får damp :) så bra är din text, och jag gillar den fett mycket. Dom ska anpassa sig efter våra regler för fan

2011-02-10 @ 22:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0