Döda! HAHA

Måste bara dela med mig av det jag hörde ute på gatan idag!
Jag är ute och går, hör två kurder bråka, blir lntresserad så jag ställer mig
och låtsas kolla på nått annat!
Så hör man hur ena kurde säger till den andra.
- Jag ska sega tiil min beror i Kordistan att doda din bror!
- Han komer inte konna gora det, min beror vara valdigt staark!
han kommer spoa skiten ur din beror och kussin!

Alltså jag bara höll mig för skratt och gick! hahahahahhaa
vafan liksom, vaddå dra in hela släkten som inte ens är i landet!!
Det roligaste är att ena brorn ska döda den andra brorn i ett land
som inte existerar!
hahaha, ni är för roliga, eloge till alla er kurder!!
puss på er!


Kommentarer
Postat av: Abu Sufyan ibn Harb

Om kurdarna skall ha ett eget land i norra irak så lär det bli inbördeskrig på nolltid, har det funnits något land kallat kurdistan?

2010-10-15 @ 19:19:27
Postat av: E-R

Det här har du hittat på, precis som den du säger pappa till varje dag

2010-10-24 @ 21:14:57
Postat av: Lässssssssssssssss

skojjare duhar själv hittat på och om du vill vaa mer proffsig så kan du nästa gång säga iranier på grund av ditt skriv sätt ser iranisktsvensk ut ,, IDDJOT!!!

2011-08-15 @ 21:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0