flygplatsen

Har ni tänkt på att när flygplan från Irak, Arabländer, Iran, Turkiet, Afghanistan, IBLAND (väldigt få gånger) kina, Japan osv landar så står vakterna alltid med vakthundar? Men händer det när man åker inrikesflyg? Eller kanske när man kommer från Thailand eller Spanien, Frankrike. Jaa alla europeiska länder och vissa asiatiska länder. Varför? Varför ska det alltid finnas MINST 5 ''drogade'' hundar när man kommer från länderna jag nämnde innan? En gång så såg jag en hund attackera en stackare som hade spillt mat.... mellan benen, hur tror ni det gick för honom? Inte bra kan jag säga! Nu har jag fått mitt sagt.
tack och hej, leverpastej!


Fast hundarna är oftast svarta schäfrar.
Och sniffar både på människorna och resväskorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0