Rasistiskt?

Hej söta läsare! 
Jag höll på och googlade lite hittade ett skämt
Det har vart ganska mycket disskutioner runt det här skämtet!
Tänkte fråga vad ni tycker om den?
Vi tar ingen ställning eller sida i skämtet, vill bara veta vad ni tycker..
Kan säga att jag själv tycker faktist att den är ganska rolig
om man inte tar den så personlig.
Alltså ta inte illa upp alla muslimer där ute! några av oss bloggare är faktist också muslimer! :)
Enjoy och säg vad ni tycker!
Hoppas ni kan a den med en nypa salt ;)

"Gud och Jesus satt uppe i himlen då det knackar på dörren.
Gud öppnar och utanför står Allah!
Gud höjer på ögonbrynen, vänder sig mot Jesus och frågar:
- Har du beställt kebab?"

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAAH skönaste jävla skämtet , HAHAHAHHAHAHAHAHAHA! Hur fan kan någon ta det personligt.. ;D HAHAHH

2009-11-28 @ 18:46:44
Postat av: beundrare

Jag har något jag alltid undrar över...jag känner en hel del blattar men dom vänder alltid kappan efter vinden, visst har jag rätt? alla blattar vänder sig efter andras åsikter. Är dom med mig så snackar dom skit om någon annan är dom med någon annan så snackar dom skit om mig .. till exempel.. varför gör ni så?

2009-12-27 @ 13:40:29
Postat av: up the ass

gud är den största turkfisen av alla

2010-04-02 @ 12:44:39
Postat av: Rasafageln // Gizzy

Bästa skämtet ever! HAHAHAHAHAHHAHAHAHAH!!!!!

2010-04-11 @ 22:48:02
URL: http://rasafageln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0