somalier.

Varför luktar alla somalier? Jag har alltid trott att dom bara luktar sådär. Nästan sam att alla kurder luktar svett. Men tidigare i veckan så googlade jag om det och hittade en fin liten text om det, och vet ni vad? Det är inte dom som luktar.. Utan i deras kultur använder man en sorts ''rökelse'' som luktar sådär. Personligen känner jag ett fåtal somalier som inte luktar. Tummen upp till dom! Men jag har fortfarande inte hittat något svar på varför kurder luktar så JÄVLA mycket svett, har någon av er svar på det? För jag skulle gärna vilja veta!

/ anonym!

Kommentarer
Postat av: lol

kurderna kanske luktar svett, för att dom har fullt upp med att knulla din mamma?. ett förslag bara LoL

2010-02-16 @ 01:08:05
Postat av: PWNED

hahaha ÄGD!! O dem luktar inte svett, kanske dina import kompisar som nyss blivit importerade.. turk..

2010-05-05 @ 17:53:36
Postat av: Abu Sufyan ibn Harb

Somalier och kurder vet inte åt vilket håll duschen ligger.lol.

2010-10-15 @ 19:14:15
Postat av: Pl

"Somalier och kurder vet inte åt vilket håll duschen ligger.lol."



Haha skarattade ihjäl mig. Eller inte.

2010-11-20 @ 23:01:20
Postat av: Johan Persson



So,malier och samtliga negrer luktar illa, oavsett om de badar eler dushar. derasn ras är så där.



Kasta alla somalier , negrer, kurder, turkar oxch muslimer i fråm Sverige

2010-12-25 @ 17:15:15
Postat av: din mamma

abu sufayn det var inte det din mamma sa igår och snälla bomba bloggen din självmordbombare

2011-12-09 @ 11:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0