Din mamma!

Sho habibis!
Jag e ett av dom som driva den här blöggen!
Den här är min första inlägget!

Ett tipps att säga till någon ''Turk'' efter att ha blivit arg/irriterad på honom!

- Gissa vem som BAZZ dina syrror, Först den ena sen andra efter som så kom din mamma!

(Konsekvenser - Avbruken näsa, nacke, avbitet öra, 5 knivhugg, amputerad fot och bortsliten petter-niklas)

Om alla Turkar* tar så fruktansvärt illa upp om man pratar om familj, speciellt kvinnor i familjen - morsor, systrar!
Varför användes dom orden mot varnadra för?!

Jag torkar mej alltid i röven efter att jag har skitit, det är som om jag helt plötsligt skulle sluta med det, eller som att Usama Bin Laden helt plötsligt skulle skicka en video till omvärden där han står utan byxor och gör hellikoptern!
Det skulle inte hända lixom!!

Så varför används ordet ''din mamma'' Turkar emellan?!

Det är ett ord som Turkar ska använda mot Svennar eller tvärtom!

Man kan inte dra pistol mot samma folkslag!


Turk - Innan man nämt något om hans Mamma eller Syrra



Turk - Efter att man nämt något om han Mamma eller Syrra


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahahah, jag älskar bloggen.. lägg INTE ned den .. =)

2009-11-02 @ 18:06:45
Postat av: Anonym

nämnt*

2009-11-08 @ 16:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0